NuffNang...

Wednesday, November 25, 2009

Ketahuilah Network Marketing Masa Depan

Join Vemmabuilder dan Lihatlah Bisnes Internet Anda Meletup!

Bagaimanakah anda mampu menjana pendapatan RM2000 - RM5000 seminggu hanya daripada produk HEBAT yang anda sedang gunakan? Ya...dengan hanya menggunakan produk anda mampu membina empayar perniagaan anda dan seterusnya menjadi JUTAWAN! Ini BUKAN mustahil.

Kombinasi produk Jus Mangosteen Plus + Essential Minerals dan Sistem VemmaBuilder™ ialah apa yang anda perlukan untuk memulakan bisnes anda sendiri dengan segera.

Saya Siti Nurshahidah Ali, menyeru anda untuk turut serta bersama saya dan team yang dinamik di mana anda boleh mula menjana pendapatan yang LUMAYAN dari produk HEBAT ini.

VemmaBuilder™’ ialah sistem pembinaan bisnes online yang telah dihasilkan oleh para pakar pemasaran internet terkemuka dan merupakan satu-satunya sistem keusahawanan berkonsepkan home-based business di dunia. Sistem VemmaBuilder™ merupakan sistem automatik yang menjadi satu-satunya alat membina perniagaan yang terulung di internet. Sistem ini sangat inovatif dan unik dan telah dipatenkan. Dan sekarang sistem yang mengagumkan ini sedia bekerja untuk VEMMA™ dan anda.


Anda tidak perlu membina website sendiri, menghantar produk, atau menguruskan akaun. Malahan anda boleh menjana pendapatan sebelum habis mempelajarinya. VemmaBuilder™ sangatlah mudah. Pengalaman anda tidak diperlukan. Hanya point dan klik, dan biarkan teknologi yang hebat, inovatif, dan dipatenkan ini melakukan semuanya untuk anda!
Anda tidak perlu mencari produk untuk dijual – kerana segalanya telah diatur bersama New Vision International® untuk menjual Program Nutrisi VEMMA™ yang menakjubkan ini. New Vision® adalah sebuah syarikat yang mempunyai track rekod yang cemerlang lebih 12 tahun dalam bidang kesihatan dan "wellness". Program New Vision dan Nutrisi VEMMA™ , menampilkan keajaiban khasiat buah manggis dan telah menjadi ramuan yang dapat menyembuhkan lebih 200 jenis penyakit termasuk penyakit kronik.

Jika anda pernah berada dalam network marketing sebelum ini, anda akan menghargai situasi sebegini: Tiada lagi "cold calls" (kecuali anda memang suka membuatnya), mesyuarat di waktu malam atau hujung minggu dan membuat laporan, atau cuba untuk mendapatkan prospek yang tidak dikenali. Temuilah dengan sistem pemasaran rangkaian masa depan.

Temuilah VemmaBuilder™!Adakah anda terbaca di dada akhbar akhir-akhir ini? Kegawatan ekonomi sangat menakutkan. Jumlah pengangguran kian meningkat. Pendapatan isi rumah berkurangan. Di seluruh dunia, berjuta manusia sedang mencari jaminan kewangan, simpanan persaraan yang mencukupi, dan cuba menikmati pendapatan yang diraih sama ada secara part-time atau full-time. Jalan menuju kearah kekayaan secara tradisional telah runtuh. Ramai yang mencari cara baru untuk hidup mewah. Mereka sedang mencari VemmaBuilder™.Apa yang anda perlu buat untuk menjana pendapatan ialah menjemput orang ramai untuk menerokai laman web yang telahpun tercatat nama anda!



kredit

No comments:

Owner

My photo
Nama diberi, SHAHIDAH ALI dan berumur 20 tahun (buat mase nih).. Melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka, mengambil Diploma Sains Komputer,Semester 5. InsyaAllah, ini semester terakhir. :D

Nak Cari Pe???