NuffNang...

Saturday, May 14, 2011

Jenjalan..

Baru perasan blogger.com dah baek semula..tu pown kakak yg cakap melalui facebook..ok2..ni nak cite ni..ari tu g shopping ngan mak n ayh..adik x ikut sbb die g skola.. kteorg g shopping kat Tesco Cheng kat Melaka... lpas shopping2 tu kteorg g medan selera kat situ..kteorg g beli 3 ABC, 1 pinggan rojak buah dan 1 mangkuk cendol.. jom lelayan gambar2 ni..

ABC yg dah separuh cair..hehe 

ni plak cendol yg x best..
walaupown rase smua cukup,,satu jer yg x best..
'cube' ais die banyak sgt.. 

ni la rojak buah tu..
sedap..perfect la kater orang putih..
masam,manis n pedas die semua cukup..
tp,bg Ieysha x brape nak cukup jugak la sbb x de kacang hancur.. :)

 erm...sedap..

Semua gambar2 ni di amik gune tepon baru mak..baru jer beli.. pas abih je makan,kteorg godek tepon tu.. alaa.. tepon nokia C1 jer.. x macam korang yg ade tepon2 yg mahal2..ntah2 ade yg dah ade Smart Phone..huhu..x de la.. x merendah diri pown.. tu mmg rezeki korg.. ok la.. nak titon.. esok nak ke Kuala Lumpur sbb nak g amik kakak..hehe.. 

p/s: Good Night.. Sayang korang.. ;)

5 comments:

sekamar rindu said...

salam....

sangat terliur lihat rojak buah tu....


*folo ur blog

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

tu baru tgok,,dah terliur..blom ag rase..hehe
thanks yaw..

iz said...

err..malam2 ada org makan ABC x?hurm..p cari sat..hehe

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

sejuk la..nant demam or batuk,,cam ne?

Solihin Zubir said...

x suka cendol yg taruk aig cube camtu..
x puas makan..
lbih suka cendol ice-blended.. ehehe..

Owner

My photo
Nama diberi, SHAHIDAH ALI dan berumur 20 tahun (buat mase nih).. Melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka, mengambil Diploma Sains Komputer,Semester 5. InsyaAllah, ini semester terakhir. :D

Nak Cari Pe???