NuffNang...

Thursday, November 3, 2011

Dia Istimewa dan FAMOUS!!! -_-"

tu diaa.. dah femes dh.. nii, ieysha nk citer pasal si bdak cute ni..name die HERO, slalu panggil IYO..

cute x die? ade kawan ieysha gelar die KKU
(kucing kurang upaya)
tp,iyo ni x macam kurang upaya pon~
lincah jer..

nape ieysha cakap die dh femes? hehe, sbb iyo baru jer kuar majalah Mastika edisi November 2011..korang beli laa..ade cerita kenape iyo jadi macam ni..

MASTIKA edisi November 2011

Lepas tu, iyo ni nak keluar TV la pulak.. stesen televisyen TV3 nk paparkan iyo kat segmen dalam Berita TV3..klau nk tgok, tggu hari Sabtu dan Ahad, 5/11/11 dan 6/11/11 pukul 8 malam..



iyo ni dijage oleh seorang hamba Allah yang baik hati dan penyayang.. name tuan die, Encik Hairie ataupon kteorg selalu panggil n die sendiri bahasakan diri die sebagai PAPA HERO.. klau nk bace kisah2 n tgok gambar2 iyo dan kucing2 jagaan Pakcik Hairie a.k.a. PH ni, boleh la pergi ke laman2 sesawang ni..::

Facebook Page: KAKIMOTONG fanclub
Blog Kakimotong: KAKIMOTONG DOT COM
Twitter PH: Papa Hero

p/s: Fight Animal Cruelty.. :)

5 comments:

antechno said...

Blogwalking

eLLa said...

alala.. ingatkan siapa.. haha.. comel nyew... ^ ^

auntie nenet said...

wuwu nges tgk hero. kesiannye ;(

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

ella: hehe. ;)
nenet: kan3? ;(

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik

Owner

My photo
Nama diberi, SHAHIDAH ALI dan berumur 20 tahun (buat mase nih).. Melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka, mengambil Diploma Sains Komputer,Semester 5. InsyaAllah, ini semester terakhir. :D

Nak Cari Pe???