NuffNang...

Monday, April 4, 2011

Persetubuhan depan mata..

hai korg.. ape habaq ari ni??? sihat???

tajuk x ntah ape2 jer..

actually, nk citer sikit ni.. smalam Ieysha ade g umah sorang ni..

orang tu ade bela arnab.. letak kat pintu masok..

then, Ieysha kuar jap nk maen ngan arnab tu..

disbbkan arnab2 tu dlam sangkar, Ieysha maen idung die jer..

n korang nk tau x???

arnab tu boleh buat seks depan Ieysha..

agak2 ler.. x senonoh tol..

then, malas nk layan arnab tu..

jiran kat depan umah orang tu ade bela kucing..

kucing tu jenis kucing yg ade corak cam batik kat badan die tu..

maen2 plak ngan kucing tu..

kucing tu die gesel2 badan die kat Ieysha..

mase Ieysha masok umah, kucing tu panggil2 Ieysha..

rase cam x sampai ati lak..

mase dh nk balik tu, Ieysha cari kucing tu kat luar umah..

die dh ilang.. tu kucing ke atau....

herm,, ape2 je la...


p/s: byak kali kucing tu tenung mata Ieysha.. ape die nk ea? die panjat atas lutut n pandang je mata Ieysha... byak kali... tp, comey sangat..

6 comments:

padlie said...

mata kucing tu berkelip ke tak?

arnab tu x marah ek org kacau hidung dia time dia berseksesais? bagus tul..

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

padlie : rasenye mata die x berkelip..nape?

n klau kiter kacau idung arnab time tu die sepatotnye marah ke?

Anonymous said...

saye suke arnab. err tapi arnab bersetubuh cane ek ? blur kejap. hehe

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

macam anjing,kucing,lembu n binatang2 laen gak..samer jer.. result jer yg laen..hihihi

Khairil said...

ini kes arnab terlampau ni...arnab sapa la tu...hehehehe

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

haha..dh lumrah..arnab org tu ler..

Owner

My photo
Nama diberi, SHAHIDAH ALI dan berumur 20 tahun (buat mase nih).. Melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka, mengambil Diploma Sains Komputer,Semester 5. InsyaAllah, ini semester terakhir. :D

Nak Cari Pe???