NuffNang...

Monday, April 11, 2011

Tarikh Semakan KPLSPM dipinda..

Sekarang dah masok ari Isnin bersamaan 11 April 2011.. Sesiape di antara korg or kawan2 korg yg ade mohon utk Kursus Perguruan Lepasan SPM,, korg BELUM boleh cek sama ade di terima atau x di terima ke temuduga..

ini disbbkan trikh semakan keputusan telah pun dipinda ke tarikh 12 April 2011.. bkan lagi pada 11 April 2011.. harap maklum yer.. BUKTI kat [sini]..

Panggilan Temu Duga adalah pada: 18 April 2011 hingga 29 April 2011

12 hari jer??? haha..xpe la..

korg leh cek esok yer.. cek kat [sini] kot..ntah2 kat portal [KPM]

wassalam...


UPDATE (pagi 12 Apr): Disbbkan Ieysha g check x kuar jugak jawapannye..Ieysha tepon Kementerian Pelajaran Malaysia.. Mereka memberi respon dengan mengatakan "Boleh cek petang nant.."
So,nant petang korg dah bleh cek.. ni janji KPM sendiri.. bkan Ieysha yg kater..

UPDATE (4.22 ptg , 12 Apr): masih belom boleh cek..td Ieysha call ag,,die kater "belom boleh cek lagi..ade masalah teknikal..nant cube dari semasa ke semasa.."
hisyh..biler nih???


p/s: agak2 Ieysha dapat x???

4 comments:

Anonymous said...

salam,adik dapat tengok x semakan temuduga skrg ni?

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

anonymous: Ieysha dah tepon org KPM.. die kater boleh check petang nant..

Arif Aiman said...

all the best!! ^^

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

tq.. :)

Owner

My photo
Nama diberi, SHAHIDAH ALI dan berumur 20 tahun (buat mase nih).. Melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka, mengambil Diploma Sains Komputer,Semester 5. InsyaAllah, ini semester terakhir. :D

Nak Cari Pe???