NuffNang...

Thursday, April 14, 2011

Tawaran Kemasukan ke Universiti..

Ieysha dapat tawaran masuk Universiti laa...
tp,sebelom tu kene wat assignment dulu..


|
|
|
|
|
|
|
|
V



no. 1 dah buat..


2. My name: Siti Nurshahidah binti Ali | tp,dlam blog world ni I am Ieysha..
Blog name: I.E.Y.S.H.A......

3. Ieysha mule berblogging sejak November 2009.. dulu x active sgt..dlam 2010 bru rase cam amik berat pasal blog ni..

4. Pandangan Ieysha mengenai dunia blog ni, mmg satu "dunia" yang laen dari yg laen la..sbb byak ilmu yg boleh dikongsi sesame ahli blogger x kire dari mane skali pown.. err,,sebenarnye dunia blog ni kire bermanfaat jugak sbb klau kiter x tgok tv,kiter boleh jugak tau tentang brite semasa macam contoh dunia artis,politik dll.. best dunia blog ni..

5. ahaa... Pandangan Ieysha tentang Institut Pengajian Tinggi Maya (IPTM) pertama ni ialah ia sangat "WOWWWW"... IPTM ni sangat unik sbb satu2nye IPT yg x yah nak bangun pepagi utk g kuliah..pastu, x yah la nak bazir minyak utk g ke U.. Pelajar boleh menghadiri kuliah dengan pelbagai posisi..hehe..boleh baring, boleh duduk, boleh berjalan2 g mane2 tanpa perlu tinggalkan kelas dan laen2 ag la.. sgt tertarik dengan konsep ni..


fuhhh.. giler penat wat assignment seciput ni.. sambil2 tgok crite Hantu Kak Limah.. x de la stress sgt.. buat sambil gelak.. hahaha..

No. Pelajar: 322

p/s: dah siap dah.. beres sudah..

8 comments:

tisdaleanne said...

poyo siot..aq ingtkan lah btol2...
ingtkan btol2 dah x dapat jalan2 ngan ko...hahahah

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

keh3...
:)

HazHand said...

oh..good! prof akn pertimbangkan.. :')

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

tq prof...
ahakss.. :)

Bakri Hussin said...

Salam Tuan Blog
Follow dari UBM
dah follow blog ini jom follow balik ok
jom join Bloglist 1 bulan bersama dunialelakimaskulin.com ok

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

insyaAllah..

Miss Anisah said...

datang melawat teman UBM..
selamat berkenalan...

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

slamat berkenalan jugak..

Owner

My photo
Nama diberi, SHAHIDAH ALI dan berumur 20 tahun (buat mase nih).. Melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka, mengambil Diploma Sains Komputer,Semester 5. InsyaAllah, ini semester terakhir. :D

Nak Cari Pe???